Rabu, 6 November 2013

Kedai Komputer anda

Hi there,

Hish cakap omputih kengkonon je...

Assalamualaikum semua....
Dengan rendah hati saya menjemput semua kawan-kawan melawati blog terbaru saya Kedai Komputer

Bisnes terbaru saya setakat ini...semoga berkekalan hendaknya...yelah mana tidaknya sepanjang 32 tahun hidup di muka bumi Allah swt ni dah bermacam- macam bisnes yang saya ceburi dan Alhamdulillah ada yang untung malah ada juga yang rugi. Tapi gagal sekali tak bererti gagal selamanya. 

Untuk pengetahuan rakan-rakan, ini lah bisnes pertama yang betul- betul mengguna pakai kelulusan degree sains komputer saya. Ada rakan yang sanggup offer saya bisnes ni walaupun kami baru je kenal. Terima kasih pada dia.

Jadi apa tunggu lagi? Kawan2 boleh like page saya. Di sana kita boleh berurusan. Maklumlah kita semua ni ada laptop atau pc kan....jadi kalau ada masalah dgn pc bole call saya. Pengambilan dan penghantaran pc/laptop percuma satu malaysia.

Kawasan berdekatan Politeknik Nilai, IPGM Nilai, Eltc, TKC dan IAB Nilai, sila order dgn saya.




Mila -0122936597

Tiada ulasan:


Provided by All Famous Quotes

Follow my post