Isnin, 30 November 2009

Selamat Datang Ke Politeknik Nilai Negeri Sembilan

Saya ingin mengucapkan selamat datang kepada rakan En. Abu Naim B. Kassan, dari Segamat Johor ke Politeknik Nilai Negeri Sembilan. Lawatan ini adalah atas jemputan sebagai penceramah program "A Creative Touch Of Excellent : Entrepreneurship".

Secara keseluruhannya, kami sangat berpuas hati dengan ceramah yang diberikan, tambahan pula disampaikan dari penceramah yang berpengalaman dan bijak menangkap bola mata kami semua.

Kehadiran En. Abu Naim tidak lah tangan kosong, kami diberikan hadiah sampel percuma Prominex, iaitu satu rumusan Homeopati dan Biokimia untuk kesihatan minda dan keseluruhannya.


Di samping itu kami ditawarkan peluang perniagaan produk ini. Jika anda berminat, boleh hubungi saya atau En. Abu Naim sendiri di http://nikmat4u.blogspot.com/ dan layari juga http://prominex.blogspot.com/ .

 Jangan lepas kan peluang menyertai perniagaan ini dengan modal hanya RM 60 sahaja. Anda akan mendapat 3 botol prominex yang berkhasiat dan komisyen bulanan.

Tiada ulasan:

Our Blues drama review -malay version

  Barisan pelakon-pelakon. Rating saya 8/10. Saya baru sahaja habis menonton 20 episod drama ini. Saya bukan nak bagi 'spoiler' kepa...