Selasa, 18 Oktober 2011

Musim kpli ke la ni?

Tengok tengok trafik di cct, ramai yg searh ttg kpli. So nak ty la, now tgh buka permohonan ke? Kalau ada, nak jugak la join.....mana tau ada rezeki kan....tapi, untuk pengetahuan semua, info ttg kpli tu dah lama.....saya pun tak pasti ttg kerelevennannya (perkataan baru reka.....huk huk)
Seperti biasa saya akan cuba update maklumat terkini dlm cct. Tapi ikut pada masa sebab sekarang ni, waktu kerja pun payah nak cilok2 dah....semua masa terisi dengan kerja dan sangatlah efektif.....
Sekiranya rakan2 nak berkongsi info, bole la drop di chatbox atau komen terus di sini k....
Selamat menjalani urusan seharian....go go chaiyok!

Lgu ni untuk u alls.....dgr ye....lagu lama ni

Check out this video on YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=BV_VQQ490Z8&feature=youtube_gdata_player

Tiada ulasan:

Our Blues drama review -malay version

  Barisan pelakon-pelakon. Rating saya 8/10. Saya baru sahaja habis menonton 20 episod drama ini. Saya bukan nak bagi 'spoiler' kepa...