Isnin, 21 Disember 2009

PANDUAN BUAT DUIT PROGRAM AFFILIATE BERSAMA WWW.KERJA-KERAJAAN.COM

Anda juga mampu menambah duit poket dengan menyertai sistem affiliate saya..
Sila baca info di bawah:


Panduan Promosi (PASTIKAN ANDA MENGGUNAKAN LINK AFFILIATE ANDA)

Anti-Spam Policy: Sila jangan melakukan SPAM untuk mempromosikan laman web ini. Mana-mana ahli affiliate yang saya dapati membuat promosi melalui SPAM, komisen tidak akan dibayar dan keahlian akan ditamatkan serta-merta. Sila lakukan promosi mengikut etika yang baik.
Bagaimana untuk membuat promosi yang seterusnya memberi pendapatan sampingan yang besar kepada anda


Teknik Promosi 1: Iklan Classified

Anda boleh mempromosikan di laman web classified secara percuma atau berbayar. Saya cadangkan anda tempah iklan Hot Ads / Iklan Panas untuk mendapat lebih respon dan trafik. Iklan Hot Ads / Iklan Panas cuma RM10 - RM15 sebulan. Berikut adalah beberapa senarai laman web classified
Teknik Promosi 2: Iklan di Classified.Cari.Com.My

Anda boleh menempah iklan Red Ads di http://classified.cari.com.my pada harga minimum RM4 seminggu. Laman web ini adalah termasuk dalam top10 laman web popular di malaysia. Caranya ialah
  1. Daftar sebagai ahli
  2. Post iklan percuma
  3. Tempah iklan Red Ads
Teknik Promosi 3: Iklan di lelong.com.my

Anda boleh mempromosikan laman web ini di http://lelong.com.my. Laman web ini mendapat pelawat unik melebihi 30 ribu dalam sehari. Oleh itu anda bakal mendapat trafik tinggi. Daftar sebagai ahli di lelong kemudian top-up akaun anda RM21 dan tempah iklan Teks / banner bersaiz 130x30 di bahagian Item Listing. Harga iklan minimum RM21 seminggu sahaja. Jika anda menempah iklan teks/banner 130x30 di muka hadapan laman web lelong, harga yang anda perlu bayar ialah RM35 minimum.

Teknik Promosi 4: Gunakan Email Signature

Letakkan link laman web di bahagian email signature anda. Setiap email yang anda hantar kepada rakan secara tidak langsung anda mempromosikan laman web anda.

Teknik Promosi 5: Gunakan Forum Signature

Letakkan link affiliate anda di bahagian forum signature. Kemudian sertai post-post yang menarik / hot kerana post ini mendapat pembaca yang tinggi sekaligus membantu menarik trafik ke laman web ini melalui link affiliate anda.

Teknik Promosi 6: Iklan Di Blog

Jika anda memiliki blog, letakkan banner yang disediakan ke sidebar atau header blog anda. Anda juga boleh tempah ruang iklan di blog-blog popular.

Teknik 7: Email Marketing  (antara teknik yang paling berkesan)

Jika anda mempunyai list sendiri, anda boleh hantarkan follow-up email kepada list anda. Untuk lebih efektif menggunakan cara promosi ini, hadiahkan bonus kepada list anda jika mereka telah membuat pembelian melalui link anda. Cara email marketing adalah pilihan ramai super affiliate kerana ia lebih berkesan berbanding cara lain. Ikut step berikut untuk mengembangkan list anda.
  1. Cipta landing page dan pasang borang opt-in. Kemudian hadiahkan ebook-ebook percuma kepada pelawat untuk menarik mereka mengisi borang opt-in anda.
  2. Promosikan landing page anda
  3. Selepas list anda berkembang sekurang-kurangnya 500 email, mulakan kempen promosi Ebook Rahsia Lulus Temuduga SPA..
  4. Caranya, hantar email follow up pertama dengan memperkenalkan produk ini, kemudian email kedua ialah kelebihan-kelebihan, dan email ketiga ialah bonus-bonus jika mereka membeli melalui link anda. Cara ini sangat efektif, anda harus mencubanya.

Teknik 8: Friendster ataupun Myspace, facebook

Anda semua pasti memiliki akaun friendster ataupun Myspace bukan? Inilah peluang terbaik anda...anda boleh menghantar  iklan melalui bulletin dan semua ahli anda akan membacanya...Anda boleh sertakan artikel terlebih dahulu dan di penghujung artikel tersebut anda boleh mengarahkan para pembaca supaya  klik pada link affiliate anda...dan seterusnya dibawa ke laman web ini...Mudah bukan?

Lain-Lain Teknik Promosi

Lain-lain teknik promosi yang anda tahu boleh digunakan selagi ia tidak melanggar Anti-Spam Policy laman web ini.


Pada masa akan datang saya akan sediakan laporan percuma "teknik pemasaran sebagai ahli affiliate" yang boleh di muat turun di laman web ini. Jadi pastikan anda tidak terlepas!!!


http://www.kerja-kerajaan.com/index.php?ref=syamilah


Tiada ulasan:

Our Blues drama review -malay version

  Barisan pelakon-pelakon. Rating saya 8/10. Saya baru sahaja habis menonton 20 episod drama ini. Saya bukan nak bagi 'spoiler' kepa...