Selasa, 3 Mei 2011

Demam Ipad2

Ipad 2 dah dilancarkan pada 29 April 2011 lalu...tapi sungguhla macam pisang goreng panas....keesokan harinya, terus habis stok. Makanya sesiapa yang nak membeli Ipad 2, terpaksalah menyimpan hasrat tersebut, atau menempahnya terlebih dahulu dan menunggu shingga 2 minggu lagi...sabar ek...termasuklah diri saya sendiri...huhuhu
Sangat mengidam ipad2 ni selepas mencuba ipad 1st gen di Mechine, KLCC. Laju, haluuusss je...., nipis, gambar cantik, bunyi mengancam dan macam-macam lagi....akhirnya terus lah jatuh cinta sampai termimpi-mimpi....memang menunggu kehadiran ipad2, tapi menjelang perasmiannya rupa-rupanya dah ramai peminat2 yang dah menunggu sehingga sanggup beratur di depan apple store.
Pendek kata, bukan dengan Ipad saja...saya jatuh cinta dengan semua gadget Apple yang ada sekarang ni...Sangat kreative, lain dari yang lain dan sangat interesting. selain dari tu yang paling penting adalah performance yang tak bole disangkal. Apple sekarang dah jad trend semasa, pendek kata bila kita menggunakan gadget Apple, pandangan orang ni up sikit la... :)))

Kalau nak tengok kelebihan ipad 2 ni, kene lah surf di web atau blog2 yang menulis tentang barang2 ni semua...apa yang saya boleh cakap cuma...superb!!marvellous!!
nanti orang kata saya bias....so kalau nak puas hati, silalah surf sendiri k...
Sehingga berjumpa lagi, bye....

Tiada ulasan:

Our Blues drama review -malay version

  Barisan pelakon-pelakon. Rating saya 8/10. Saya baru sahaja habis menonton 20 episod drama ini. Saya bukan nak bagi 'spoiler' kepa...