Selasa, 12 Julai 2011

Transformers 3 Dark of the Moon Teaser Trailer - Official (HD)



Siapa dah tgk movie ni? sila angkat tangan......ups tak nampak ek...
Ok i dah tgk...sebenarnya movie ni lebih puas ditonton secara 3D...memang berbaloi walaupun dgn harga tiket yang lebih sedikit tetapi kepuasannya sgt berbeza...
Walaupun saya bukanla seorang pengkritik filem yang sebenar tapi ada la beberapa kelemahan yang ada dalam filem ini...memandangkan filem ini juga dimainkan dalam bentuk 3D, namun penggunaan 3D tu saya rasa belum di tahap yang maksimum...Saya yakin kalau pengarah menggunakan efek 3D yang banyak, mesti filem ni lagi enjoy....tapi walau apapun tak rugi pun menonton filem ni....sangat puas hati dan dari 5 bintang saya boleh bagi 4 bintang....
Sapa yang nak tgk tu, pergi lah ke cinema berdekatan sebab bagi saya movie yang best, patut dilihat dilayar besar....bukan setakat di pc sahaja....(hehe)

Tiada ulasan:

Our Blues drama review -malay version

  Barisan pelakon-pelakon. Rating saya 8/10. Saya baru sahaja habis menonton 20 episod drama ini. Saya bukan nak bagi 'spoiler' kepa...