Jumaat, 30 Januari 2009

Persahabatan antara lelaki dan wanita

Saya adalah seorang yang agak negatif dengan pernyataan bahawa, wujudnya persahabatan antara lelaki dan wanita. Namun seiring dengan perkembangan semasa dunia, membuatkan saya berfikir kembali bahawa relevankah persahabatan antara lelaki dan wanita.

Bagi saya tidak wujud persahabatn antara lelaki dan wanita kerana bagi saya jika lelaki dan wanita berkawan hanyalah dengan satu matlamat iaitu ingin bersama. Namun saya faham bahawa kenyataan saya ini mungkin tidak disenangi oleh ramai orang. Oleh yang demikian, saya ingin rajan-rakan memberikan sedikit pandangan dan komen tentang topik ini.

Tiada ulasan:

Our Blues drama review -malay version

  Barisan pelakon-pelakon. Rating saya 8/10. Saya baru sahaja habis menonton 20 episod drama ini. Saya bukan nak bagi 'spoiler' kepa...