Jumaat, 9 Januari 2009

Selamat Tahun Baru

Selamat Tahun Baru semua....walaupun saya agak lewat untuk mengucapkannya tapi semangat tahun baru masih membara dalam hati kita semua.

Permulaan tahun baru saya pada tahun ini agak sedih kerana saya terkena chicken pox. semenjak 25 Disember 2008 saya cuti sakit hingga 8 Januari 2009.Walaupun demikian saya tetap ingin meneruskan azam tahun baru saya dan saya amat berharap agar segalanya akan tercapai.

Pada tahun 2008 saya telah dapat mencapaisegala azam saya dengan jayanya walaupun ada yang belum kesampaian, tapi bagi saya 80% daripadanya telah dapat saya capai.

Saya berharap agar kita semua dapat mencapai segala yang kita impikan pada tahun 2009 ini. Semoga lembaran baru ini akan dapat menjadikan kita insan yang lebih berjaya pada masa akan datang.

Tiada ulasan:

Our Blues drama review -malay version

  Barisan pelakon-pelakon. Rating saya 8/10. Saya baru sahaja habis menonton 20 episod drama ini. Saya bukan nak bagi 'spoiler' kepa...