Isnin, 3 Ogos 2009

Produk kecantikan dari CNI

blog post
blog post
blog post
blog post

CNI menyediakan produk penjagaan kulit yang komprehensif dan dijamin keselamatannya. Ia tidak menghakis kulit malah sangat lembut dan sangat sesuai dengan kulit orang asia. Dihadilkan di Jerman, ia sangat berkualiti dan natural tanpa bahan kimia yang berbahaya. harganya juga sangat berpatutan iaitu satu set berharga RM135.00 untuk ahli CNI. Bagi Skin Whitening harganya RM 55.00 sahaja untuk ahli CNI.


Saya jamin jika anda mempunyai masalah kulit, anda akan melihat kesannya setelah seminggu menggunakannya. Lama kelamaan kulit anda akan menjadi bersih dan berseri. Saya sendiri menggunakan produk ini. Jika anda ingin memiliki produk ini sila hubungi saya.

Tiada ulasan:

Our Blues drama review -malay version

  Barisan pelakon-pelakon. Rating saya 8/10. Saya baru sahaja habis menonton 20 episod drama ini. Saya bukan nak bagi 'spoiler' kepa...