Sabtu, 23 November 2013

Memasak dengan periuk ajaib!

Hari ni dapurku berasap. Dah beberapa kali menggunakan kuali ni. Rasa best sgt memasak...

Kuali ni di beli di Langkawi baru2 ni...sebelum ni cuma tengok di fb sahaja. Harganya pun mahal, tapi kalau kat Langkawi....u all akan kagum dengan harga dia. Ada macam- macam saiz...terpulang...nak vantage pun boleh sangat...tapi saya pilih yang ni sebab paling besar. Husband suruh ambil yang ini. Sebenarnya nak vantage...tapi dia cakap senang nak masak apa pun...so ikutlah kan...lagipun dia yang nak membayar...awwww


Dapur pun tak berbau ikan dengan kuali ni. Semasa menggoreng kita tutup. So baunya tak keluar....


Tak melekat, senang nak paling walaupun belum garing....


Bila garing pun tak lah hangus..masak sama rata walaupun minyak sedikit...


Inilah siakap 3 rasa dengan kuali ajaib. Senangkan memasak...dapur pun tak comot..minyak jimat...makan pun sodap.



Tiada ulasan:


Provided by All Famous Quotes

Follow my post