Isnin, 22 Mac 2010

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Kata-katanya ini adalah bertepatan dengan hadis
Rasullulah:
"Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama
kamu. Dia telah
berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara
besar, maka
berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam
perkara-perkara kecil."
Antara 'barangan mereka' yang telah dijadikan ikutan oleh
kebanyakan dari kita.

1. Kita diajar dalam buku biologi, buku pemakanan (kajian
dan terbitan para
kafir ni) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak
tambah darah kita
kena makan hati haiwan dan hati ayam. tetapi sebenarnya
Nabi kita tidak
menggalakkan pemakanan organ dalaman. Nak ikut kafir ke nak
ikut nabi kita?
Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sbb
hati merupakan
organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan
dineutralkan. so kepekatan
toksin adalah tinggi di hati ayam. makanlah kita toksin
tersebut serta
bengaplah otak kita umat Islam sebab percaya buku sains
keluaran kafir ini.

2. Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk
kesihatan. Namun
sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi kita
selain susu dan
madu. Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck.
Profesor di UK yang
Yahudi semua ada segelas kopi dit tangan mereka.

3. Kita diajar memakan kambing tinggi kolesterol, namun
kambing juga adalah
makanan Nabi kita. Seolah-olah buku sains ni nak
merendahkan pemakanan Nabi
kita. Sebenarnya daging kambing adalah daging paling kurang
kolesterol.

4. Kita diajar bahawa makan McDonalds adalah bagus, namun
sebenarnya
McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan
kolesterolnya dan
paling banyak lemak tepu trans.

5. Para kafir ni juga menggalakkan kita minum dan makan
makanan yang
langsung tak berkhasiat, contohnya coke dan maggi. Coke tu
sangatlah
beracun, pastu sangat tidak bagus untuk kesihatan (gula
tinggi, berasid, pH
dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi). Dan para
Melayu kita juga
yang ketagih minum.

6. Untuk pengetahuan, para kafir agen dajjal ni gak
mengwar-warkan kebaikan
minum soya (sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar),
namun sebenarnya
soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan
kesuburan lelaki
dan perempuan. selain itu juga soya dapat meningkatkan
risiko kanser
payudara, kanser ovari, kanser prostat, serta melemahkan
otak dan tulang
sbb dalam soya ada hormon estrogen yang sama dgn estrogen
kat wanita. pastu
soya ada phytic acd yang membuatkan penyerapan kalsium,
magnesium dan zinc
yang penting untuk badan kita terjejas.



Artikel ini datangnya dari emel saya. Saya copy dan paste kan di sini. Mungkin ada sesetengah emel yang kita ignore kerana kesahihannya diragui, tapi saya sebenarnya dah lama sedar tentang ini. Sebenarnya orang yahudi sangat menjaga pemakanan mereka. Mereka makan makanan yang sihat, halal dan penuh kebaikan contohnya minyak zaitun, buah delima, anggur, daging kambing, susu kambing.... dan lagi satu perkara rupanya kopi tu juga minuman kegemaran mereka rupanya...tapi kopi yang mcm mana ek?

Lagi satu tentang makan organ dalaman haiwan....sebenarnya memang tak baik utk kesihatan. Untuk menambah kepekatan darah, makan lah buah delima. Begitu juga dengan susu kambing yang memang lebih baik dari susu lembu. Orang yahudi menjual susu lembu untk dunia tetapi memberi rakyatnya minum susu kambing.

Sebenarnya banyak pembohongan yang dilakukan ke atas ummat islam. Kita sangat malas untuk menyelidik dan mengkaji. Itulah kelemahan kita. Kita sangat kolot dan suka mengikut-ngikut sahaja. Buka minda dan fikirkan sedalam-dalamnya....pasti anda akan dapat menerimanya.

Tiada ulasan:


Provided by All Famous Quotes

Follow my post