Isnin, 22 Mac 2010

Majlis Konvokesyen Diploma in Homeopathic Medical Science 2010 di Hotel Seri Malaysia, Johor Bahru

Pada 20 Mac 2010 (Sabtu) yang lalu telah berlangsung Majlis Konvokesyen Diploma in Homeopathic Medical Science 2010 di Hotel Seri Malaysia, Johor Bahru. Saya dilantik sebagai Pengerusi Majlis dan Penyelaras Protokol Majlis. Dah lama tak menguruskan majlis, rasa gugup juga, tapi dah diberi kepercayaan dan ini juga lobang duit.

Maka dengan rasa bangganya, saya pun mengambil peluang ini. Terima kasih pada Prof. Dr. Abu Naim Kassan dan Anz Vission Sdn. Bhd. yang telah menjemput saya.

Jadi saya nak kongsikan majlis tersebut pada kawan2 semua.....

Inilah flight KUL to JB

Cuaca berawan (cloudy), see...dah nampak land of Johor Bahru
Majlis yang sederhana, batch pertama DHMS

Graduan DHMS 2010 seramai 13 orang sahaja
Penganugerahan diploma oleh Prof. Dr. Mohd Syaff Suhaimi (middle sit), at his right, Prof. Dr. Suhaimi Sardi dan Prof. Dr. Abu Naim Kassan
Prof. Dr. Mohd Shaff Suhaimi (Presiden, Lincolnshire University International)
Tak sangka jumpa kawan sekampung di JB, rupa-rupanye, abang die pun salah seorang dari graduan







Perubatan homeopathy telah lama bertapak di Malaysia. Dr. Burhanuddin al-Helmy adalah org melayu pertama yang membawa homeopathy ke Malaysia. Sebenarnya di barat, homeopathy telah lama mereka amalkan. Boleh dikatakan 50% dari mekanisme perubatan akan menggunakan homeopathy dalam proses penyembuhan.

Kalau nak tahu lebih lanjut boleh ke laman web Persatuan Homeopathy Malaysia.


Tiada ulasan:

Our Blues drama review -malay version

  Barisan pelakon-pelakon. Rating saya 8/10. Saya baru sahaja habis menonton 20 episod drama ini. Saya bukan nak bagi 'spoiler' kepa...