Isnin, 14 Mei 2012

My wish list

Hari ni topik sangat santai...huhu...
asyik memikirkan perkara-perkara yang memberatkan kepala, apa kata hari ni kita berangan...

Salah ke berangan? Kalau tak suka, jangan baca tapi impian tu jadi nyata kerana adanya impian...
Jom tengok my wish list......

1. Saya nak the new ipad.... Wah itu sudah pasti....sangat kagum dengan gajet....ipad senang dibawa kesana sini dan luas mata memandang...tak lah sakit mata kalau nak melayari internet....ada gaya, mutu, keunggulan...

2. Saya nak Mac book air...awww ni adik beradik dgn ipad...nak melengkapkan gaya hidup apple...apa salahnye kan?

3. Saya nak melancong ke new zealand....nak sangat....nak tgk gunung-gunung di sana...sangat cantik dalam filem lord of the ring.

4. Saya nak kereta honda stream...besar sedikit untuk family. Tapi part yang paling saya suka adalah penjimatan petrolnya....

5. Saya nak tv led sony...paling terbaru bravia..untuk tontonan astro hd sudah pasti.

6. Saya nak shoping kat ikea dengan kredit card....nak beli semua yang saya nak dan mestilah ada orang yang akan bayarkan....

7. Last but not least...dah tentu sebentuk cincin diamond dgn sebiji batu...ni boleh kumpul duit sendiri ni....

Malu ke share wish list ni semua? Tak lah, ni antara impian....doakan agar jadi kenyataan ya!

Tiada ulasan:

Our Blues drama review -malay version

  Barisan pelakon-pelakon. Rating saya 8/10. Saya baru sahaja habis menonton 20 episod drama ini. Saya bukan nak bagi 'spoiler' kepa...