Rabu, 9 Mei 2012

Mystery Case File


U all tau tak pasal game penyiasatan? Macam Mystery Case File....ada banyak siri...macam 13th skull, Ravenhearst, Madame fate....and so on. Tu antara yang saya pernah main...

Masa dulu, game ni hanya terhad sekadar mencari barang dan beberapa puzzle yang perlu diselesaikan tapi kini game ni dah advance....sampaikan rasa maca detective betul-betul pulak...


Kadang-kadang juga rasa buntu memikirkan apa yang dia nak suruk sangat...tapi bila case tu dapat diselesaikan, rasanya sangat puas walaupun tak dapat payment malah kene keluar duit lagi ada sebab nak main full version.

Dulu masa zaman kanak-kanak, dah biasa sangat dengan buku-buku penyiasatan jadi terbawa-bawa sampai jadi mak budak ni. Anak saya pun pelik kenapa ibu dia suka sangat main game cari barang ni.

Apapun, enjoy apa yang u buat. Nikmati hidup ini dengan apa yang kita ada disekeliling....dan bersyukur...semoga semuanya berpanjangan....

2 ulasan:

Cik Puan Izan❤ berkata...

hai...salam kenal...saya follow blog ni yer... ^__^

Unknown berkata...

Hai izan...selamat membaca ye

Our Blues drama review -malay version

  Barisan pelakon-pelakon. Rating saya 8/10. Saya baru sahaja habis menonton 20 episod drama ini. Saya bukan nak bagi 'spoiler' kepa...