Selasa, 25 November 2008

Selamat bertemu kembali

Assalamualaikum, apa khabar semua.....
Lama kita tak bertemu di ruang siber. Kebetulan pada bulan ini saya sangat sibuk dengan kursus dan sebagainya. Namun begitu, saya juga ingin berkongsi juga cerita-cerita menarik dan pengisian yang saya perolehi sepanjang kursus. Apa yang penting, apabila kita keluar berjumpa dengan rakan-rakan yang kita tidak kenali, jauh dari tempat kerja dan bertemu dengan urusetia serta fasilitator, sedikit sebanyak dapat membuka pemikiran dan pandangan kita terhadap kerjaya dan masa depan.

Sebenarnya huraian saya ini sangat umum dan untuk menjelaskannya, saya perlu menulisnya mengikut tajuk-tajuk yang tertentu. InsyaAllah dengan masa yang dianugrahkan Allah swt, saya dapat berkongsi dengan rakan-rakan nanti.

Apapun terima kasih kerana membaca.

Tiada ulasan:

Our Blues drama review -malay version

  Barisan pelakon-pelakon. Rating saya 8/10. Saya baru sahaja habis menonton 20 episod drama ini. Saya bukan nak bagi 'spoiler' kepa...