Selasa, 29 September 2009

Menjelang setahun laman CCT

Laman Citra cinta terindah menjelang setahun penerbitannya. Dalam masa setahun itu pelbagai cerita yang saya kongsikan dengan pembaca sekelian. Sesuai dengan tajuk blog ini yang mana saya menghimpunkan kisah-kisah kehidupan yang boleh dikongsi bersama-sama. Kadang-kadang kisah itu meliputi segala ruang hidup yang kadang-kadang kita sendiri tak pernah terfikir untuk mengetahuinya.

Laman ini juga diwujudkan untuk menghimpunkan artikel bacaan saya dan penulisan saya tentang isu-isu semasa dan rentak kehidupan dari kaca mata saya sendiri tanpa melibatkan kepentingan mana-mana pihak. Selain dari itu saya berkongsi maklumat dengan pembaca tentang kerjaya yang menjadi impian namun kurang maklumat atau penulisan yang boleh dirujuk. Maka saya himpunkan segalanya di bawah satu bumbung agar menjadi 'one stop' utama untuk pembaca.

Oleh yang demikian tidak hairanlah jika blog ini juga boleh dijadikan ruang untuk mencari kawan baru dalam dunia maya dan meluaskan komunikasi demi meningkatkan keupayaan pengetahuan dan perkongsian maklumat. Menghubungkan ukhwah antara insan adalah antara usaha yang mulia dan mudah-mudahan mendapat pahala.

Semoga usaha ini mendapat keredhaan dan keberkatan Illahi dan semoga laman ini akan menempuh satu dimensi penerbitan yang baru demi nanti meningkatkan kualiti penyampaian dan jaringan maklumat. Sokongan anda amat saya hargai bagi menyertai jaringan maklumat ini. Jenguk-jenguklah kami di sini sekiranya anda dahagakan satu infomasi yang baru. Saya menerima sebarang komen dari anda dan ruang ini sentiasa terbuka untuk anda.

Sekian, IKHLAS dari saya.....


Customer Service Officer&Takaful Consultant
012-2936597

3 ulasan:

Munir Kangsari berkata...

keep it up Kak Mila

MINDAGURU berkata...

Tahniah..dan selamat hari ulang tahun yang pertama buat citra cinta terindah..teruskan perjuangan mila.

http//jiwapendidik.blogspot.com

Unknown berkata...

Terima kasih atas sokongan semua....

Our Blues drama review -malay version

  Barisan pelakon-pelakon. Rating saya 8/10. Saya baru sahaja habis menonton 20 episod drama ini. Saya bukan nak bagi 'spoiler' kepa...