Rabu, 11 Februari 2009

PETUA MERANCANG JANTINA BAYI

Kebanyakan pasangan yang baru berumahtangga akan berangan-angan untuk mendapatkan cahayamata lelaki atau perempuan. Namun walaupun segalanya telah ditentukan oleh Allah SWT, kita boleh berusaha untuk mendapatkan zuriat mengikut jantina yang diharapkan.

Saya ingin berkongsi petua dengan anda semua. Apapun, selain dari berusaha,berdoalah agar impian kita tercapai. Walaupun demikian, anak adalah anugerah Allah SWT, maka terimalah dia seadanya.

Amalkan petua ini semasa berusaha mendapat zuriat dan pada awal janin terbentuk.

Petua mendapat anak lelaki :

1. Makan makanan laut seperti kerang, kupang, udang, sotong, ikan dan lain-lain.
2. Tidak digalakkan makan makanan masam.
3. Makan sayuran hijau seperti bayam dan lain-lain.

Petua mendapat anak perempuan :

1. Makan makanan masam seperti limau, mangga, asam dan lain-lain.
2. Makan buah-buahan.
3. Elakan makanan laut yang banyak.

Bolehlah berusaha dari sekarang. Saya sendiri telah mencubanya. Saya rasa ia amat berkesan. Selain itu berserah sahaja pada Allah SWT.

Tiada ulasan:

Our Blues drama review -malay version

  Barisan pelakon-pelakon. Rating saya 8/10. Saya baru sahaja habis menonton 20 episod drama ini. Saya bukan nak bagi 'spoiler' kepa...