Selasa, 10 Februari 2009

Royal Jelly




Royal Jelly merupakan susu lebah yang kaya dengan khasiat semulajadi seperti pelbagai vitamin, mineral, antioksidan dan antipenuaan. Ia merupakan makanan lengkap yang pada asalnya hanya lah untuk sang Ratu Lebah.

Royal Jelly sangat membantu dalam mengekalkan kesihatan badan dan awet muda. Ia sangat membantu dalam pembinaan sel-sel baru dan boleh menambah tenaga dan metabolisme badan.

Royal Jelly juga sangat baik untuk wanita mengandung. Bagi anak-anak yang sedang belajar, ia boleh meningkatkan fokus minda dan menghalang keletihan. Bagi golongan berusia, Royal Jelly boleh memberi tenaga dan mengurangkan gejala seperti cepat lupa dan sakit-sakit sendi atau tulang.

Bagi mereka yang menghidap sakit kronik, rankaian kesihatan CNI boleh membantu. Ini melalui pengambilan berkala CNI Royal Jelly, CNI Life Enzim dan CNI Organik. Anda boleh mengetahui langkah pemakanan dengan menghubungi saya di 012-2936597 (Syamilah).

Pendek kata, Royal Jelly ini memang sesuai untuk semua golongan usia. Ia adalah makanan tambahan yang lengkap untuk kesihatan yang menyeluruh. Akhir kata, memelihara adalah lebih baik dari mengubati.

2 ulasan:

abu naim berkata...

Saya pernah mencuba royal jelly, memang bagus! tahniah kerana anda berniaga. saya gembira kalau ada orang Melayu/Islam yang berniaga. teruskan jihad niaga anda. Orang Melayu/Islam perlu berniaga dan bekerjasama, saling membantu, hindarkan hasad dengki. saya sekarang menggunakan makanan tambahan USANA setelah mencuba pelbagai jenama yang ada. Kalau nak cuba dan bandingkan USANA, bolehlah saya hadiahkan sedikit kepada anda atau sesiapa yang berminat. saya mempunyai pengalaman yang menarik dan menakjubkan. Selama maju jaya.

Unknown berkata...

USANA tu produk ape ye...saya nak tahu lebih lagi.

Our Blues drama review -malay version

  Barisan pelakon-pelakon. Rating saya 8/10. Saya baru sahaja habis menonton 20 episod drama ini. Saya bukan nak bagi 'spoiler' kepa...